Sunday 19 February 2012

Aktiviti Hujung Minggu....

Hari Rabu baru-baru ni....adik saya bagitau Cikgu Yusof nak masukkan nama Yusof untuk pertandingan mewarna kat SMK Seri Pantai, Kuala Kedah pada hari Sabtu... Jadi, pagi-pagi lagi saya pun bawak la Yusof ke Kuala Kedah...Rupa-rupanya ada Program Pendidikan Pencegahan Dadah kat situ....


sampai je kat SMK Seri Pantai...terus posing...
Ramai juga yang masuk pertandingan mewarna



sedang menunggu kertas lukisan diedarkan oleh penganjur
Cik Ya bagitau apa kat Yusof tu??...



Colour cantik2 Yusof....

Pendaftaran lebih kurang jam 8.00 pagi....Selepas mendaftarkan Yusof, MC dok promote kursus yang akan dijalankan untuk para ibu di dewan SMK Seri Pantai ~ Kursus Sehari Bersama PEMADAM... Apabila pertandingan mewarna dimulakan....saya pun mendaftarkan diri sendiri untuk mengikuti kursus tersebut.  Banyak info yang didapati daripada ceramah yang disampaikan.




penceramah yang sungguh bersemangat...didatangkan khas dari Melaka...
  
Walaupun Yusof tak menang...ok jugak la sebab saya dapat masuk kursus hari ni....

Dah abis aktiviti kat SMK Seri Pantai... apalagi??? balik la...
 
Mmm...kat umah pun ada program juga... program memasak pulut kacau a.k.a wajik.... Pulut kacau ni dibuat khusus untuk diberikan kat Pak Ngah Mi memandangkan Pak Ngah nak buat kenduri kahwin anak ketiganya Siti Sazwani pada hari Ahad.... Sempat la saya snap a few pic.....

kacau pulut sambil duduk???....hebat sungguh la...
mmm... berasap-asap lagi....


dah masak... cedok ke dalam bekas...
saya pun nak jugak.... ni buat balas bekas k.aufa.....

No comments:

Post a Comment