Friday 21 September 2012

Nokia ku Rosak....

Sayonara......
Handset yang saya gunakan selama hampir 5 tahun sudahpun rosak.... Sebenarnya, handset tu jatuh kat dalam bilik air masa Yusof bercuti 2 hari 2 malam kat bilik 5 bintang di Hospital Sultanah Bahiyah baru-baru ni..... Dah jatuh kat bilik air, saya pun basuh la sekali lalu handset tu.... Pas tu lupa nak bukak dan keringkan balik... Mula-mula, button up dan down ja yang tak berfungsi.... Ok lagi sebab masih boleh call in dan call out.... Sampai la saya takleh dengar suara pemanggil lagi dah.... Sedih sungguh hati ni sebab dah lama saya gunakan handset tu.... Sungguhpun keadaannya sudah terlalu dho'if, tapi amat besar sekali jasanya kepada saya....

Nampaknya, dengan berat hatinya terpaksalah saya tukarkan dengan Nokia yang lain pulak.... 
My new Nokia...
 
tak la banyak beza sangat.... besor sikit ja daripada yang lama....
Walaupun 'Patah tumbuh hilang berganti' namun tak sama yang baru dengan yang lama.... Semua contact list saya takleh copy.... Mintak maaf la pada kawan-kawan dan sedara-mara kalau lepas ni saya tak dapat nak hubungi.... Ok... do contact me....



No comments:

Post a Comment